
خدای عزیزم سال 2017 یکی از بهترین سال های زندگیم بود پر از کلی اتفاقای خوب و کلی هدیهکلی اوقات خوش. دو تا مسافرت. اوقات دل انگیزی که در کنار بچه های کمپ داشتم و نقاشی می کشیدم و کارتون نگاه می کردم.xa0 دانشگاه خوب و دو تا استاد خیلی ژیگول که با دیدنشون قلبم پر از شادی می شد. کلی سلامتی. کلی طرز فکر جدید و کلی روحیه قوی تر شدن.xa0 ازت حسسسسابی سپاس گزارم و آرزو م...
ادامه مطلب
خب اشتراک متممو خودم برا خودم خریدم! ولی هنوز هیشکی نیس منو ببره سینما قلهک سانس 23!xa0 آخرش اونم مجبور میشم خودم با آژانس یا ایشالا ماشین خودم برم! کلا من هر روز هفته هم که برم تفریح باز آخرش کمبود تفریح دارم!! آخر میشم همون که تو کتاب استیفن کاوی نوشته که شما آدم پوچی هستین چون محور و مدار زندگیتون تفریحه!! خدایا منو به راه راست هدایت کن آمین الان که یادم اومد هانیه رم به راه راست هدایت کن!...
ادامه مطلب