
خیلی متاسفم که اماما رو اینقد کم می شناسم.xa0 فقط می دونم یه حس خیلی خوبی بهشون دارم و مطمئنم هر چیز بدی که بهشون نسبت بدن چرت و پرت محضه و واقعیت نداره. خیلی مهربون و بزرگوارن.xa0 واقعا دوستشون دارم. امیدوارم اونا هم منو دوست داشته باشن و دستمو بگیرن که عاقبت به خیر و سعادتمند شم (ان شاالله) خدایا من دوستت دارم! چرا مامانم هی منو دیسکانکت می کنه؟!!...
ادامه مطلب