خیلی متاسفم که اماما رو اینقد کم می شناسم.
فقط می دونم یه حس خیلی خوبی بهشون دارم و مطمئنم هر چیز بدی که بهشون نسبت بدن چرت و پرت محضه و واقعیت نداره. خیلی مهربون و بزرگوارن.
واقعا دوستشون دارم. امیدوارم اونا هم منو دوست داشته باشن و دستمو بگیرن که عاقبت به خیر و سعادتمند شم (ان شاالله)
خدایا من دوستت دارم! چرا مامانم هی منو دیسکانکت می کنه؟!!
ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال میکنید
برچسب: امام حسین,امام حسین و ایران,امام حسین ع,امام حسین عکس,امام حسین یزد,امام حسین دانشگاه, نویسنده: بازدید: 144