وقتی مامانم میاد میگه خب تو به هیچ کس علاقه نداری باید چی بگم؟
بگم هر چی میگی راست میگی :)
این که خیلی راحت تره از هر چیز دیگه.
نمی دونم چرا با این که می دونم آدم یا خوشحاله یا درست هنوز خیلی وقتا (بیشتر وقتا!) درست بودنو انتخاب می کنم ؟!
:|
ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 81