ایـــــــــــن همه زحمت کشیدم که هزار تا قابلیت بذارم توش بعد رفتم کلی با هیجان توضیح دادم که اینم بلده اونم بلده (ینی فقط پشتک نمی زنه!)
بعد استادم برگشته میگه چرا؟!
:|
تازه اومد امتحانش کنه همون اول ب بسم الله گیر کرد به خاطر نبود یکی از دیلی ها :|
ولی من مطمئنم اون شب برا الهه درست کار کرد
آخه خدا چرا؟!
چرا یه بار خستگی رو از تن آدم در نمیاری؟!
ینی میشه یه رووووزی منم دفاع کرده باشم ایشالا؟!
ینی میشه یه روزی منم پایان نامه نوشته باشم؟ ینی میشه؟ ea
ینی میشه من ۲۰ شم؟ ea
استاد که از همین الان آب پاکی رو ریخت رو دستم که بهت ۲۰ نمیدم ایشالا که یه نمره ی بالا می گیری!!
اصلا سگ تو ضرر میرم ۱۷ ۱۸ میشم میرم خونه مون ولی دیگه م هیچوقت دانشگاه نمیام!
ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149