پنجره رو باز گذاشتم نوشته های نشمیلو می خونم که هی رفته شمال
خوب خوابیدم خوب غذا خوردم حس آرامش خوبی دارم
خدایا شکرت!
از توی توهماتم بوی کیک میاد! دوس دارم کیک درست کنم!
یکی نیس بگه نصفه شبی آخه؟ آش آبغوره ساعت ۱۲ شب بس نبود؟! :دی
+ فردا نوشت:
کل ۱۰ ۱۱ ساعتی که خواب بودمو خواب شیرینی خامه ای دیدم :|
ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140