چه راه طولانی رو اومدم! نباید یادم بره از کجا اومدم تا به این جا رسیدم!
از اون روزایی که نمی دونستم دیود برا چی بود اصلا! و میکرو رو چه جوری باید پروگرام کرد یا روشن کرد؟!
از اون روزایی که یه led رو که روشن می کردم از خوشحالی اشک شوق می ریختم :دی
از اون روزایی که تلفظ پین هدر رو بلد نبودم و نمی دونستم lcd چه جوری کار می کنه! از اون روزایی که ۱۶ ساعت می خوابیدم و روزی ۱ ساعت گریه می کردم چون هیچی بلد نبودم!!! از اون روزایی که فک می کردم بوردم خرابه و نمی دونستم باید روشنش کنم :دی
از اون روزایی که وحشت می کردم از نبود لایبرری string و اینکه باید همه چیزو خودم بنویسم!
از اون روزایی که استاد می گفت اگه بیگانه زنگ بزنه نباید به حرفش گوش بدیم و من جیغم در می اومد که کی حوصله داره اینو بنویسه؟!
از اون روزایی که اینقد با این چیز میزای برقی نامانوس بودم که یه ظهر تا عصر که کار کردم رو پروژم(تازه اونم من نشسته بودم بچه ها درستش می کردن!) اینقد خسته شدم که آرزو داشتم اون بورد مسخره سوخته باشه که مجبور بشیم بریم خونه هامون دیگه! تازه تا یه هفته بعدشم داشتم استراحت می کردم از بس به مغزم فشار اومده بود!!
بله!
من از همچون جایی شروع کردم تا به این جا رسیدم و همینشم ساختم! نباید که گذشته ی خودمو فراموش کنم! حالا که بلد شدم نباید فک کنم که از روز اول اینقد بلد بودم!!!
تازه تا همین روزای آخر بعضا نمی دونستم مشکلی که پیش اومده فقط به خاطر قطع و وصل شدن سیماس! و مسه اسکلا کدامو صد دور می خوندم!
حالا دوباره پایان نامه نوشتنو بلد نیستم و از اینکه تو مشخصات سیم ۹۰۰ نوشتن گیر افتادم دارم شروع می کنم! باید یادم بمونه این روزا رو که شبا ۲ ساعت می خوابم! مخصوصا یادم بمونه که اگه ارشد رتبه ی خوبی آوردم خر نشم دوباره برم دانشگاه خودمو گیر بندازم!!
خدایا جوجه شدم!
تو کمکم کن!
من دوس دارم ۲۰ شم ان شالله فقط و فقط ۲۰!! هر کاری لازم باشه انجام میدم ولی نمرمو کامل بده لطفا! من خیلی زحمت کشیدم و به تمامی وسوسه های شیطان نه گفتم و نذاشتم مال حرام بیاد تو زندگیم و نقطه به نقطه ی پروژمو خودم انجام دادم!
+ خب بالاخره رله و sim900 پخش و پلا رو نوشتم! جمع کردن اینا خودش کار حضرت فیله!!!
+ الان دو تا آرزو دارم که اینقد از خودم دور می بینمشون که باورم نمیشه برآورده شن! در این حد که با خودم میگم خدایا ینی میشه من یه روزی دفاع کرده باشم؟!(۲۰ بشما!!ea) ینی میشه من یه روزی دختر داشته باشم؟!(ایشالا؟!) ینی میشه من یه روزی سوئیس زندگی کنمea؟!!
(حالا که لیست آرزو بود یه دونه اضافه کردم!)
ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115