آینده ی درخشان

خرید بک لینک

من حس می کنم آینده کاملا درخشانه!


کتابایی که می خونم از کره، آلمان، آمریکا، انگلیس و ... می بینم که خیلی از مشکلاتی که ما داریمو اونا هم یه روزی داشتن! ولی هی تلاش کردن هی تلاش کردن و در نهایت فرهنگ خود به خود اصلاح شده به مرور زمان و پیشرفت کردن و به اینجاها رسیدن!


من دیدم که هواپیما ساخته ایم ما! من می بینم که وقتی کسی سطح کارشو بالا می بره می تونه به همه جای دنیا حتی آمریکا سفر کنه.


من دیدم که روستاهای شمال ایران چقد شبیه اروپا هستن!


من می بینم که ما تو اینترنت به همه چی دسترسی داریم!


کلا ما خیلی چیزا داریم!! چرا ناسپاسی کنیم؟ تو رو خدا یه ذره هم بیاین قدردان نعمتایی که داریم باشیم!

خدایا شکرت

خدایا ببخشید که یه وقتایی نا شکری می کنما!

کشوری که به اقیانوس وصله!...

ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: جمعه 20 اسفند 1395 ساعت: 15:06

صفحه بندی