می دونی به نظرم آدم باید تا می تونه فکرشو وسیع کنه و آرزوهای دیگرانو زیر پا له نکنه!
بلندپروازی فقط این نیست که آدم یه کار خیلی خیلی بزرگ یا خفن تو زندگیش انجام بده!
من به مامان بزرگ خدا بیامرزم خیلی افتخار می کنم. مادر بزرگ من ۹ تا بچه به دنیا آورد و اینکه ما همه ی عمه و عموها دور هم جمع میشیم و تو مهمونی ها و تفریحا با همیم همه ش از برکت تلاش همین مادر بزرگه! همه ی این خاطرات خوبو ما مدیون مادربزرگیم!
حداقل من یکی که هر وقت تو آینه به خودم نگاه می کنم یادشو زنده می کنم چون رنگ پوستم شبیه مامان بزرگمه! و حس می کنم این زرنگ بودنم و اینکه جوون می مونم (ان شالله) و یه سری چیزای دیگه مو از مامان بزرگم به ارث بردم.
به نظر من این شگفت انگیز و زیباست!
به نظر من پختن لوبیا یا نونم شگفت انگیزه! اینکه لوبیاهای سفید رنگو می ریزم تو قابلمه و چند ساعت بعد قرمز میشن خیلی هیجان انگیزه برام! اینکه خمیر تبدیل میشه به نون خوشمزه و خوش عطر برام خیلی جالبه.
هر کسی آرزوهای خودشو داره. مهم اینه که آدم پیش خودش احساس خوش بختی کنه و قلب خودشو دنبال کنه!
تو یادداشتای خودم یه جمله پیدا کردم که هیچ رویایی تموم نمیشه، روح یک رویا همیشه زنده است و در قالب چیزای دیگه می تونه ظهور کنه.
زندگی ارزش زندگی کردن داره، شگفت انگیز و قشنگه فقط باید آسون بگیری.
آره واقعا. آدم اگه چیزی رو خیلی علاقه داره خب بره دنبالش کنه. وگرنه دیگه جای سرزنش نداره که بعدا برگرده به خودش بگه فلانی دو برابر من حقوقشه. خب شما هم اگه دوس داشتی رفته بودی. یا دوست نداشتی یا شرایطت نبوده. دیگه حسرت و پشیمونی چه معنایی داره؟
بی خیال بابا! دنیا دو روزه بیا شاد باشیم. یا به قول شاعر alors on danse
من آرزو دارم تو ایران یه عالمه شهربازی ساخته بشه! آمین
ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105