با ۱- زنگ زدن به ملیکا
۲- سحرخیزی
۳- رفتن تو جمع مردم
ضمنا غذای سالم و تازه خوردن هم بی تاثیر نیست!
خرید هم که دیگه هیچی نگم بهتره!
کشف جدید: بستنی قیفی پیچ پیچی
در کل همه ی کشورای دنیا خوبن و همه جای دنیا برا زندگی خوبه!! آدم بهتره خودشو غصه نده حداقل تا ۶۰ ۷۰ سال دیگه که ما زنده ایم ایشالا منابع به اندازه ی کافی هست و همه چی هست ایشالا! از الان نمی خواد فکر ذخیره کردن برا آینده باشیم از سر ترس!
من الان برم خودمو بندازم تو سختی و تو سرما مثل سگ یخ بزنم که میخوام آلمان باشم؟ خب مگه همین ایران خودمون چشه؟! کلی نعمت داریم اینجا الهی شکر. همین جا هم میشه هزاااااران تا خاطره خوب داشت کلی تجربه کسب کرد و برای تفریح و مسافرتم رفت اونجا!
الان دیگه با وجود اینترنت دنیا خیلی داره یکپارچه تر میشه و جوری نیست که ما از حال مردم دیگه بی خبر باشیم و نتونیم ایده بگیریم!
من به شخصه که هزااااار تا کار برا انجام دادن تو همین ایرانشم دارم! حالا وقتی تمامشونو انجام دادم ایشالا اون موقع به بعدش فکر می کنم!
ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107