من دوس دارم اگه یه وقتی نی نی داشتم ایشالا تا وقتی نی نیه همیشه پیشش باشم!!
وای آخه چه جوری یه نی نی کوچولوی معصومو میذارن مهدکودک؟ دور از مامانش گناه داره بیچاره!
ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: جمعه 20 اسفند 1395 ساعت: 15:06