کشف بزرگ!

خرید بک لینک
فهمیدم که خودم دست خودمو می بندم!!
این ها همه ش عذر و بهانه است. من می تونم هر کاری خواستم انجام بدم!
اینکه کسی تشویقم نمی کنه دلیل خوبی برای درجا زدن و دست به کار نشدن نیست!!
من باید راه خودمو برم. درسته که اگه محیط آرامش و شاد باشه موفق شدن راحته، ولی اگه همه چی حاضر و آماده نبود که دیگه نمیشه آدم بشینه دست رو دست بذاره! باید خودش بلند شه و زحمت بکشه آرامشو برا خودش فراهم کنه!
اساسا آرامش من فقط دست خودمه. می تونم یه حرفایی رو جدی نگیرم. حواسمو به هر چی بدم همون میشه ملکه ی ذهنم.
بنابراین، این منم که انتخاب می کنم به چی فکر کنم!
تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز
کشوری که به اقیانوس وصله!...

ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: جمعه 20 اسفند 1395 ساعت: 15:06

صفحه بندی