بعضی وقتا شکر می کنم به خاطر اینکه دعامو برآورده نمی کنی بعضی وقتا از فاز منفی نگری میام بیرون و دوباره همون دعا رو می کنم!!
خدایا
من دوس دارم برم استرالیا ایشالا و یه زندگی پر از آرامش و عشق و شادی و سلامتی داشته باشم ea
خدایا کمکم می کنی؟
خدایا راهو بهم نشون میدی؟
یا میخوای تنهام بذاری و هی جواب دعاهامو ندی؟
ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 111