بعضیا رو آدم نمی دونه چی بهشون کادو بده همه چی دارن!!
ولی خوش به حال دوستای من!
من به خیلی چیزا علاقه دارم و خیلی چیزا می تونه کادوی خوبی برام باشه!
مثلا خیلی خیلی دوس دارم یه دفترچه سیمی خیلی چاق با یه عالمه برگه و یه جلد خوشکل ژیگولی برام ساخته بشه که برگه هاش مقوای اشتنباخ باشن و با مداد رنگی ۴۸ رنگم توش آی نقاشی بکشم آی نقاشی بکشم!!!
آرزو می کنم یه روزی که هنوز عاشق نقاشی ام این دفترچه رو داشته باشم! ea
کلا هر چیز رنگی رنگی ای رو خیلی دوست دارم :قلب
ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 136