بعله دیگه قسمت نبود! ولی شکر خدا این سری به خوبی و خوشی تموم شد!
ما رو باش فک می کردیم نناجی و باباجی که تو خواب از مکه اومدن نشونه حتمی خداست! الان که فک می کنم از مکه "اومدن"، اگه داشتن می رفتن مکه ینی میخوان نوه شونو عروس کنن! وقتی از مکه اومدن ینی خبری نیست همون زندگی همیشگی ادامه داره!!
خدایا ولی واقعی نصفه ی گم شده من چه شکلیه؟ تو تا حالا دیدیش؟!! ینی من دیدمش؟!
ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108