به افتخار اون استادی که امروز صبح گفت وقتی میای دانشگاه یه کم پر انرژی تر(!؟) (خوش اخلاقتر؟!) (یا حالا هرچی) بیا!!
خیلی ژیگول و مهربون بود! آرزو میکنم یه بار دیگه هم ببینمش و بهش بگم امتحانم خوب شد! ea
ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100