دوس دارم ایشالا وقتی بزرگ شدم(!) خونه مونو خیلی رنگای سبک و روشن و رنگی رنگی کنم و همیشه هم یه عالمه گل های تازه خوشبو داشته باشیم چند تا هم پنجره بزرگ داشته باشیم و خونه مون حسابی پرنور (و پر از عشق و صمیمیت و خوشی) باشه!
ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 99