عبرت های زندگانی

خرید بک لینک
۱. من همیشه لوبیا کم میارم دفه دیگه لوبیا خواستم بذارم بیشتر بذارم ea

۲. نخودم همیشه زیاد میارم. نصف لیوان یا یه کاسه سفید نخود کافیه. نخود چیز خوشمزه ای نیس وقتی دوس ندارم هی جو نگیرتم کلی بذارم!

۳. نخود لوبیا ۱ الی ۲ روز خیس میخوره. یه هفته بذاری خراب میشه خب! اینقدم نیاز به برنامه ریزی و آینده نگری نداره. حتی بعد ۱ روز کاملا آماده پختنه.

+ خدا خیر این نی نی سایت بده که جواب همه سوالات من در زندگانی, توش هست!
کشوری که به اقیانوس وصله!...

ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: پنجشنبه 8 آذر 1397 ساعت: 14:05

صفحه بندی