من امروز تصمیم, گرفتم علیرغم حس پخی نبودن و ناامیدی و سرافکندگی که دارم ادامه بدم و هر روز کمی تمرین کنم تا ۵ سال دیگه یه حرفه ای به تمام معنا بشم ایشالا! اون بلوز زرد بالاخره تسلیم میشه ولی من اینقد ادامهدمیپم که بذارمش تو جیبم!!
شاید تمرین و اقدامات من کافی نبوده نه؟! باید کلوپ میرفتم تمرین واقعی میکردم خط زدن کارای قبلی چه فایده ای داره؟! تکرار غلط غولوطای خودم!
ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 125