{شهریور عاشق انار بود
اما هیچ وقت حرف دلش را به انار نزد؛
آخر انار شاهزاده باغ بود
تاج انار کجا و شهریور کجا؟
انار اما فهمیده بود،
میخواست بگوید او هم عاشق شهریور است اما هربار تا میرسید،فرصت شهریور تمام می شد
نه شهریور به انار میرسید
و نه انار میتوانست شهریور را ببیند؛
دانه های دلش خون شد و ترک برداشت
سالهاست انار سرخ است. . . سرخ از داغی و تندی عشق
و قرن هاست شهریور بوی پاییز می دهد . . .}
+کپی
آخی :(
چقد پاییز شیراز سخت و رمانتیکه! خدا یکیو بخواد عذاب کنه تنها میارتش شیراز :(
خدایا نصفه م کجاست؟ چرا بهم نمیدیش؟!
ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال میکنید
برچسب: شهریور و انار, نویسنده: بازدید: 157