خواب می دیدم لپتاپم یه ویروسی گرفته که مکو نابود کرده ویندوز نصب کرده و حالا داره با ویندوز کار میکنه! حس میکردم بهم خیانت شده چون همیشه فک میکردم مک ویروس نمی گیره!
ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 94 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:22